Od trzeciego tygodnia wrzeÅ›nia tradycyjnie, w naszej szkole, odbywaÅ‚y siÄ™ zajÄ™cia integracyjne klas pierwszych. ProwadziÅ‚y je pani psycholog Magdalena Bylica-Pawlak oraz pani pedagog Anna Kubicka wraz z wychowawcami klas. MÅ‚odzież miaÅ‚a okazjÄ™ poznać bliżej swoich kolegów i koleżanki oraz wychowawców w swobodnych okolicznoÅ›ciach ćwiczeÅ„ interpersonalnych.Oto zajÄ™cia integracyjne w relacjach uczniów: Â
1Dg, Konrad Karczewski: Do najciekawszych należaÅ‚o rysowanie portretów bez patrzenia na kartkÄ™, odnajdywanie (oparte na wiarygodnych przesÅ‚ankach!) oryginaÅ‚a i przedstawiciela klasy. Zdecydowanie, zajÄ™cia wpÅ‚ynęły pozytywnie na ogólnÄ… integracjÄ™ klasy i sprawiÅ‚y, że jej uczniowie o wiele lepiej niż przedtem wzajemnie siÄ™ ze sobÄ… poznali. Â
1D, Joanna Dukaczewska: MogliÅ›my poznać siebie nawzajem, jak i otworzyć siÄ™ na nowe znajomoÅ›ci.Â
1Bg, Julia ZiÄ…bska: W trakcie zajęć zamówiliÅ›my pizzÄ™ - pokazaÅ‚o to naszÄ… dobrÄ… organizacjÄ™. MyÅ›lÄ™, że spotkanie byÅ‚o bardzo dobrym pomysÅ‚em i oby takich wiÄ™cej!Â
1C, Kinga Cichecka: Uważam, że spotkanie byÅ‚o bardzo ciekawe, Å›mieszne i miÅ‚e. MyÅ›lÄ™, ze wszyscy dobrze siÄ™ bawili i dowiedzieli czegoÅ› od innych. Gdy zadzwoniÅ‚ dzwonek na przerwÄ™ mieliÅ›my chwilÄ™ na poczÄ™stunek. Â
1Cg, Aneta WÄ™gier: zajÄ™cia integracyjne byÅ‚y ciekawe i zapadÅ‚y nam na dÅ‚ugo w pamięć. Najbardziej podobaÅ‚o siÄ™ nam ćwiczenie zapamiÄ™tywania imion wszystkich osób w klasie.Â
1A, Michał Wejman, Krystian Fikus: Poruszane były aspekty życia w szkole. Dobrze, że był temat obaw. Niestety trochę się dłużyło i było monotonnie przy zapamiętywaniu imion.