Instrukcja logowania się i składania wniosku w elektronicznym systemie rekrutacyjnym
Poprzez stronę https://warszawa.edu.com.pl/kandydat uczniowie klas 8 szkół podstawowych samodzielnie zakładają konto w systemie korzystając z zakładki "Zgłoś kandydaturę", wprowadzają numer PESEL i postępują zgodnie z instrukcją na ekranie. Po wprowadzeniu wszystkich danych i zarejestrowaniu wniosku system wygeneruje login i hasło kandydata, którym należy posługiwać się przy każdym kolejnym logowaniu. Kandydat może mieć założone tylko jedno konto w elektronicznym systemie rekrutacji.
Jeżeli kandydat zapomni hasło ma następujące możliwości wygenerowania nowego hasła:
na stronie systemu wybierając opcję "zapomniałem hasła" (jeśli we wniosku umieszczony został adres e-mail),
w dowolnej szkole ponadpodstawowej wymienionej we wniosku (jeśli wniosek nie jest jeszcze potwierdzony przez szkołę pierwszego wyboru),
w szkole pierwszego wyboru (jeśli wniosek został już potwierdzony).
Wniosek oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym kandydaci składają:
w formie papierowej (wydrukowany i podpisany wniosek osobiście w szkole pierwszego wyboru) albo
w formie elektronicznej za pomocÄ… profilu zaufanego.
PAMIĘTAJ!
Jeżeli po wydrukowaniu i podpisaniu wniosku dokonasz zmian w elektronicznym systemie, musisz ponownie wydrukować i podpisać wniosek, ponieważ system za każdym razem zmienia jego numer.
Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_close() in /footer.php:25
Stack trace:
#0 /news.php(170): require_once()
#1 {main}
thrown in /footer.php on line 25